woensdag 2 mei 2018

Lucky!

Beste mama's en papa's,

Ik heb droevig nieuws! Vorige week schrok ik heel erg toen ik na het weekend de klas binnen kwam. Ons 'Zwiepje' is namelijk overleden. Zij was héél oud en heeft een mooie tijd achter de rug, maar toch waren de kindjes (en mezelf) wat verdrietig. Samen hebben we haar begraven in de tuin. We maakten er een kruisje bij en vertelden nog enkele leuke dingen over haar. En we zijn ook blij om te weten dat 'Zwiep' nu eindelijk ook eens mag buiten spelen in het bos. (voor altijd...)
Ondertussen ben ik op zoek gegaan naar een nieuw visje en die had ik gevonden. Ik moest hem echter nog transporteren naar de klas en dat verliep niet zonder slag of stoot. (Ik stond die dag namelijk in de fille, terwijl het kleine visje in een klein zakje met weinig zuurstof in mijn auto lag.) Gelukkig zijn we heelhuids aangekomen en de kindjes vonden dat hij veel geluk had. Daarom werd hij spontaan 'Lucky' genoemd. 
(En blijkbaar is het nu een jongen volgens de kids.)

(Nog) enkele sfeerbeelden